برو بهداشت ضربان قلبشو برات بذاره خیالت راحت شه
منم همینطور بودم ۲ روز حس میکردم ۲ روز اصلا حس نمیکردم
يه چيز شيرين بخور نفس هاى عميق بكش و ريلكس كن بخراب به پهلوى چپ اميدوارم حسش كنى
زوده فعلا نگران شی
۲۸هفته ب بعد باید نکران شی
طبیعیه 🥰هنوز زوده بخوای منظم حس کنی
منم حسنمیکنم مثل قبل😵💫
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.