مامانا من دو سه روزه اصلا حرکات بچمو حس نمیکنم چیکار کنم ؟😥

۶ پاسخ

برو بهداشت ضربان قلبشو برات بذاره خیالت راحت شه

منم همینطور بودم ۲ روز حس میکردم ۲ روز اصلا حس نمیکردم

يه چيز شيرين بخور نفس هاى عميق بكش و ريلكس كن بخراب به پهلوى چپ اميدوارم حسش كنى

زوده فعلا نگران شی
۲۸هفته ب بعد باید نکران شی

طبیعیه 🥰هنوز زوده بخوای منظم حس کنی

منم حس‌نمیکنم مثل قبل😵‍💫

سوال های مرتبط

مامان فنچ🐣🩷🩷🩷🩷 مامان فنچ🐣🩷🩷🩷🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان علیسام💙 مامان علیسام💙 هفته سی‌وهفتم بارداری