۶ پاسخ

سه ماهگی خیلی بهتر میشه من با اینفاکول دوره کولیک و گذروندم 😮‍💨

تا سه ماهگی تمام میشه

عزیزم خوب شربت بده بهش

شربت شو بگیر گاز راحت تر تخلیه میکنه

من بچم اذیت بود از اول اشتباه کردم سر وقت دارو ندادم بهش زبون بسم شبا دو ساعت زار میزد تا بخوابه روزا همینجور ، هی شبا نوبتی یکی بغل میکرد گریه هاشو تحمل میکردیم تا بخوابه دکتر بهم کولیک اید و اهورا نینی داد روزی دو سه بار بهش میدم واقعا خیلییییی بهتر شد

الهی بگردم
پسر منم داره شروع میشه درداش

سوال های مرتبط