از بس احمقن حداقل با اینترنت ب مردم میگفتن کجاها رو هدف گرفتن مردم دور شن نه اژیر خطر نه اینترنت هیچییی برا جون مردم ارزش قائل نیستن خودشونم هی پشت هم توییت میزارن بعنی نت دارن فقط ما مردم نداریم😒😒😒😒
بخدا راضیم تا آخر عمر نت نداشته باشم ولی امنیت و آرامش قبل و داشته باشم 😔🥲
جالبه نت میلی خودشون وصله ولی نت های دیگه قطع کردند خودشون هم هی تو ایکس پیام میزارند
فیلتر شکن قوی باشه اینستا بالا میاد عروس خو اهرم یه هفته پیش فیلتر شکن گرفت ۷۰۰تومن من اومدم بگیرم ۵۰میلیونش کردن اینا هم تو این اوضاع خوب سود میکنن
ازبس ضعیفن میترسن اگر راست میگفتن گوهی بودن این کارارو نمیکردن
شوهر من از روز دوم جنگ اینستاش وصل بود الانو نمیدونم وصله یا نه
گقتن قراره نت داخلی هم قطع بشه
بعد جنگ🙃
تا وقتی جنگ وصل نمیشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.