این نت لعنتی کی وصل میشه؟؟ #بچه#شیرخشک#پوشک#

۴ پاسخ

هیچوقت

فعلا وصل نمیشه
چون زیرساخت هارو هک میکنن دوباره بانک و سایت های داخلی میریزن بهم

وای دقیقا کفری شدما آدم قشنگ عقب میفته از همه کاری

خیلی عصبانیم هیچ کاری نمیتونم بکنم معمارم تمام طراحی هام مونده تو نرم افزار نمیتونم کار کنم نمیتونم سرچ کنم ۴ تا عکس بگیرم کار جدید نمیتونم قبول کنم. حتی فایل نمیتونم جابه جا کنم. چرا اخه هیچوقت به مردم فک نمیکنن

سوال های مرتبط