کاش نت رو وصل میکردن چی میشدددد😂بچه پوشک شیرخشک

۳ پاسخ

هیچی فقط کثافت کاریاشون برملا میشد🤦🏻‍♀️

منم صبی میگفتم کاش الان اینستا بود خسته شدم ا روبیکا هیچی ندارن حوصلم سر رفت

.

تصویر

سوال های مرتبط