۵ پاسخ

فکر نکنم دیگه وصل بشه.نوچه های خودشون که سیمکارت سفید دارن..از طریق فیلترشکن هم کلی پول دارن به جیب میزنن..چون اصل کسی که اون بالا برای فیلترشکنه پسر یکی از همین دولتیهاست

تا موقعی ک وضعیت کشور اینجوریه وصل نمیکنن
خدا لعنتشون کنه 😬

اونایی که پول دارن براحتی وصلن😄

دقیقا والا نمیدونم

آره والا معلوم نیست🥴

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۱ سالگی