خانوما هفته من بچتونوحس میکنید چجوری حس میکنید؟

۶ پاسخ

اره من ۱۴ هفته فمیدم عین حبابی که تو شکم مبترکه

آره من حس کردم شبیه حباب ترکونده الانشم همینجوری وقتم دستم بزارم روش قشنگترین لگد میزنع

منم حس نمیکنم😅
جفت خلفی و قدامی چی هستش

منکه شکمم شل شده از دیشب انگار اصلا جامله نیستم هیچی هم ازش حس نمیکنم😭😭😭

الان زوده براحس کردن عزیزم

من از ١٧ حس كردم يچي مثل مار زير پوستم بود

سوال های مرتبط

مامان مهوا🩷🌸 مامان مهوا🩷🌸 روزهای ابتدایی تولد
مامان بردیا و جوجه مامان بردیا و جوجه هفته بیست‌ویکم بارداری