اره من ۱۴ هفته فمیدم عین حبابی که تو شکم مبترکه
آره من حس کردم شبیه حباب ترکونده الانشم همینجوری وقتم دستم بزارم روش قشنگترین لگد میزنع
منم حس نمیکنم😅
جفت خلفی و قدامی چی هستش
منکه شکمم شل شده از دیشب انگار اصلا جامله نیستم هیچی هم ازش حس نمیکنم😭😭😭
الان زوده براحس کردن عزیزم
من از ١٧ حس كردم يچي مثل مار زير پوستم بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.