من براساس وزن نمیگیرم همین رد میندازه روی پای دخترم سایز بزرگتر میگیرم
منک از وقتی ۷ کیلو بود تاالان ک ۱۰ کیلوعه مولفیکس سایز ۴ میبندم هنوز هنوزام خوبه
ممنون از همگی
٩ تا ١٨
منم سایز ۹ تا ۱۸ بر میدارم
اینجوری بزرگتره و بچه راحتره
نم هم نمیزنه و ادرار سوختگی هم کمتر میشه
من سایز ۳میبندم کوچیک شده براش ولی پس نمیده مجبورم ایناو تموم کنم چند بسته خزیدم😫
عزیزم باید اندازه فاق شلوارش و قد شلوار و قد پیراهن و پهناش و قد استینش ملاک باشه نه وزن بچه
۹ تا ۱۸
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.