۸ پاسخ

من براساس وزن نمیگیرم همین رد میندازه روی پای دخترم سایز بزرگتر میگیرم

من‌ک از وقتی ۷ کیلو بود تاالان ک ۱۰ کیلوعه مولفیکس سایز ۴ میبندم هنوز هنوزام خوبه

ممنون از همگی

٩ تا ١٨

منم سایز ۹ تا ۱۸ بر میدارم
اینجوری بزرگتره و بچه راحتره
نم هم نمیزنه و ادرار سوختگی هم کمتر میشه

من سایز ۳میبندم کوچیک شده براش ولی پس نمیده مجبورم ایناو تموم کنم چند بسته خزیدم😫

عزیزم باید اندازه فاق شلوارش و قد شلوار و قد پیراهن و پهناش و قد استینش ملاک باشه نه وزن بچه

۹ تا ۱۸

سوال های مرتبط

مامان پرنس کوچولو🧸💙 مامان پرنس کوچولو🧸💙 ۱ سالگی