۶ پاسخ

من آماده میگیرم

دختر من خالی نمیخورد با موز و سیب قاطی میکنم میدم

هیچی ،البته فرنی خالی نمیخوره ولی حریره خوبه میخوره

من چیزی نمیریختم بعد با میوه ها ترکیب کردم لازم نیس شیرین باشه

ی تیکه نبات بنداز
وگرنه طعمش خوب نیست

من یه تیکه نبات کوچیک میندازم

سوال های مرتبط

مامان شازده کوچولو مامان شازده کوچولو ۱۵ ماهگی