اخر نفهمیدم بارداری پوچ باشه بتا کم کم میره بالا یا میاد پاین؟!

۹ پاسخ

میلدپایین

اصولا اگر کم بره بالا واسه خارج رحمیه
چون از من اینجوری بود کم میرفت بالا
فهمیدن خارج رحمیه و درد و لکه بینی هم داشتم

پایین

یا کلا میاد پایین یا خیلیییی کم میره بالا

عدد بتا هر ۴۸ ساعت میگن تقریبا باید ۱/۵ تا ۲ برابر بشه اگر ازین روند کمتر باشه میگن تشکیل نشده یا پوچه یا تو لوله هست
باید صبر کرد تا بتا خودش پایین بیاد و خونریزی اتفاق بیفته اونجا احتمالش ضعیفه بچه تشکیل بشه البته خود سونو هم خیلی کمک کننده هست به تشخیص درست

میاد پایین عزیزم

وای من میرفت بالا ولی کم

میاد پایین

میاد پایین

سوال های مرتبط

مامان تودلیم مامان تودلیم هفته سی‌ام بارداری
مامان 👧🏻همتا🩷 مامان 👧🏻همتا🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری