۳ پاسخ

چ شیری میدی

دختر منم قدش مثل دختر شما بود هم تولدش هم یکماهگیش
پسرم حین تولد ۵۰ بود یکماهگی ۵۵
بخاطر همین من همش استرس دارم نکنه دخترم قدش کوتاه باشه اخه مادرشوهرم و یکی از خواهرشوهرام و یکی از برادرشوهرام بدشون کوتاهه
ولی هم خودم هم همسرم جز قد بلند ها هستیم
حالا که واسه دختر شمارو دیدم فکر می‌کنم همین روند برای دخترها طبیعی باشه
شاید پسرا یکم فرق داره رشد بدشون

اره یه کیلو اضافه کرده خوبه

سوال های مرتبط