۱۱ پاسخ

منم اسم دخترمو بهار گذاشتم 😍

بهار ،چه اسم قشنگیه 😍💕

عزیززززم
من تاپیک هاتو ندیده بودم، نمی‌دونستم گل دخترت به دنیا اومده
مبااااارک باشه 😍😍😍😍💖💖💖💖

ای خدااا😍😍ماشاالله

عزیزم ❤️
سالم باشه همیشه

ای جانم خداحفظش کنه 🥰🥰💚

برای قد و وزن کجا بردیش ؟

🥰🥰😍🌷

ماشالله😘

😍😍😘😘😍❤️

عزیزمممم خوش قدم باشه انشالله😍🩵🫂

سوال های مرتبط

مامان جوجو ها 💛 مامان جوجو ها 💛 ۲ ماهگی