وااااای خیلییییییی
من گنگستر بومه😂😂❤️❤️
خیلی خیلی یعنی دیوونم کرده بخدا سر چیز الکی چه گریه ها و جیغی میکشه
وای 😂🤕
قلدر خان😂 چه سیسی گرفته
+ لجباز .....
درخواستمو قبول کن عزیزم🤍
اوف پسر من همش منو باباشو میخواد بزنه
وحشتناک
خیلی 🤣🤣اسم پسرم گذاشتم جنگجو اژدها🤣🤣😂😂😂😂
پسر من از روز واکسن ۱۸ ماهگی پرخاشگر تر هم شده
من فکر کردم پسر من فقط اینجوری هسته 😅
این یعنی بخاطر سنشون هسته بزرگ تر بشن خوب میشن ؟
میام براتون 😘😘😘
اره بابا خیلی😅
جنگیه پسرمن😌😁
خیلیییییییی🥺🥺
اووووووو خیلیییییی
آره خیلی🤣
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.