چقدر بچه ها تو این سن پرخاشگر میشن😖🥲

تصویر
۱۶ پاسخ

وااااای خیلییییییی

من گنگستر بومه😂😂❤️❤️
خیلی خیلی یعنی دیوونم کرده بخدا سر چیز الکی چه گریه ها و جیغی میکشه

وای 😂🤕

قلدر خان😂 چه سیسی گرفته

+ لجباز .....

درخواستمو قبول کن عزیزم🤍

اوف پسر من همش منو باباشو میخواد بزنه

وحشتناک

خیلی 🤣🤣اسم پسرم گذاشتم جنگجو اژدها🤣🤣😂😂😂😂

پسر من از روز واکسن ۱۸ ماهگی پرخاشگر تر هم شده

من فکر کردم پسر من فقط اینجوری هسته 😅
این یعنی بخاطر سنشون هسته بزرگ تر بشن خوب میشن ؟

میام براتون 😘😘😘

اره بابا خیلی😅
جنگیه پسرمن😌😁

خیلیییییییی🥺🥺

اووووووو خیلیییییی

آره خیلی🤣

سوال های مرتبط