مامانا واژنم درد میکنع سنگینه طبیعیه؟

۴ پاسخ

وای منم😑 زیر شکمم همین

اره برای منم سنگینه همش انگار یچیزی توشه
لبه های واژنمم سنگینن اصلا فشاربدم درد میکنه انگار پرازخونه🥲

من فکر میکنم بچه اون تو حرکت میکنه

اره عزیزم خونرسانی بیشتر شده این احساس سنگینی میتونه واسه اون باشه

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها💙🩷 مامان دوقلوها💙🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان سلین🩷 مامان سلین🩷 ۱۰ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وسوم بارداری