۶ پاسخ

اره عزیزم

اره عزیزم منم دارم

اگرم خدای نکرده دل دردتون شدید شد و قطع نشد حتما به پزشک مراجعه کنید

من که از اول بارداری اکثرا دل درد دارم شدید نیست اما مدام هست بخصوص زیاد سرپا باشم یا هی خم و راست شم . سونوی ان تی که رفتم گفت جفتت پایینه مال اونه . به هر حال اینجوری میشید استراحت کنید دراز بکشید فشار نیاد بهتون.

زیادیش طبیعی نیست ولی هر از چندگاهی دل درد داشتن طبیعیه

منم گاهی میگیرم ن خیلی

سوال های مرتبط

مامان فاطمه.علی مامان فاطمه.علی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان گودی مامان گودی هفته سی‌وهشتم بارداری