انتی،
هیچ کدوم😂
من ۱۲ روز جلوتر زاییدم
من با پریودی بود زایمانم ۱۸ پریودیم بود همون موقه هم زایمان کردم آن تی ۲۰ برام زده بود
همه ان تی میگن ولی دکتر من با پریودی حساب کرد و زایمان کردم
با هیچکدوم باهر تاریخی که دلش بخواد😂
عزیزم بایدمنتظر باشی ببینی کی میاد
اون کاری با تاریخ نداره هروقت دلش بخواد میاد 😂
انتی تاریخی ک میده برا زایمان طبیعی
انتی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.