شما گوشت گوساله ب بچه هاتون دادین تاحالا؟؟

۷ پاسخ

نه گوساله سرده خودمونم نمیخوریم

اره من داذم

بله

ن خودمون نمی‌خوریم

اره خیلی کم تو بعضی غذاها. ولی میگن خیلی خوبه

توسوپش بریز خیلی ویتامین داره بعدباسوپش میکس کن بده

نه ندادم
خودمونم زیاد نمیخوریم

سوال های مرتبط

مامان 👁آهوی مامان👁 مامان 👁آهوی مامان👁 ۱ سالگی
مامان ای‍🌙لین🧸✨ مامان ای‍🌙لین🧸✨ ۱۳ ماهگی