بچه ها شما فندق ب بچه هاتون دادین؟

۵ پاسخ

بادوم زمینی حجم خیییلی کم

اره من میدم همیشه سه تاشو باهم قاطی میکنم کره فندوق و بادوم درختی و بادوم زمینی و پسته

من فقط بادوم درختی وپودرپسته دادم هنوزگردوندادم چون گرمه میترسم بدنش بریزه بیرون چون پسرم بشدت گرماییه

بله عزیزم، من آسیاب کردم میریزم داخل اوتمیلی ک درست میکنم ک یکم بپزه و بهش میدم

ن فعلا گردو رو دادم یکی یکی دارم میرم جلو

سوال های مرتبط

مامان صورتی و ابی🩷🩵 مامان صورتی و ابی🩷🩵 ۱ سالگی
مامان بارمان👼🏻🐥 مامان بارمان👼🏻🐥 ۱۲ ماهگی
مامان قشنگ خانوم مامان قشنگ خانوم ۱ سالگی
مامان پناه مامان پناه ۱۴ ماهگی