از این بیسکوییت ها دادین ب بچه هاتون؟ خوبه؟

تصویر
۵ پاسخ

من ازاینا میدم آلرژی داره به پروتئین گاوی 😩

تصویر

چ جوریه بچه ها می تونن بخورن

بله پسرم خیلی دوست داره

کجاها هست از این بیسکوییت ها و از چندماه

میگن خوبه

سوال های مرتبط

مامان 👁آهوی مامان👁 مامان 👁آهوی مامان👁 ۱ سالگی
مامان صورتی و ابی🩷🩵 مامان صورتی و ابی🩷🩵 ۱ سالگی
مامان دُخمَلـــی👼🍃 مامان دُخمَلـــی👼🍃 ۱۰ ماهگی