۳ پاسخ

اره عزیزم چک‌کن

ببین عزیزم من ده روز بعدتاخیربیبی زدم منفی بود بعد سونو رفتم ازمایش بتادادم‌نشون نداد ..یک ماه دوباره گذشت ازازمایشام‌گفتم‌بزارببینم‌چراپریودنمیشم‌رفتم سونو گفت بارداری…هنوز سه روزه فهمیدم‌

اره چک کن

سوال های مرتبط