۳ پاسخ

ویتامین دی دخترم خیلی پایین بود دکترش تو ۱۱ ماهگی دو تا آمپول ویتامین دی زد به رون پاش ، الان تو ۱۵ ماهگیش بردم آزمایش گرفتم ازش دکترش گفت ویتامین دی عالیه نیازی به دارو نداره اصلا

من هفته ای نیم سی‌سی میدم

عزیزم چقد پایین بود مگه؟؟

سوال های مرتبط