اولا صبر صبر صبر من فاصله ی شیر دادنشو ۳ ساعته کردم و امکان نداره زیر ۳ ساعت بهش شیر بده حتی اگر گریه کنه …. موقع شیر دادن سرشو بالا میگیرم و وسطش آروغشو ی بار میگیرم بعد شیر خوردن هم تا ۲۰ دیقه حالت ایستاده بغلش میکنم و اصلا نباید ب شکمش فشار باید و خداروشکر این کارا جواب داد تاالان
خودت اصلا لبنیات نخور خیلی تاثیر داره
هیچ راهی نداره فقط باید هندلش کنی تا خوبشه
شیر کم بده فاصله ش کوتاه کن
بادگلوش حتما بگیر .
زیرسرش بالشت بزار
ب پهلو بخابون
زیاد بالا پایینش نکنید .معده ش فشار نیار .
اکثرا تا زمانی غلت بزنن بهتر میشن .تا۳هم کمتر میشه
هیچ راهی نداره من روانی شدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.