مامانا بچم رفلاکس داره
پیشنهادتون چیه ؟ چیکار کنم بهتر بشه ؟

۲ پاسخ

دکتر هم بردی؟
دارو داده؟ چه دارویی؟
بچه من هم رفلاکسه😬

هر ده دقیقه که بهش شیر میدی ۱۰ دقیقه عمودی نگهش دار. آروغ حتما بزنه. اخرشم که شیرشو دادی تموم شد ۲۰ دقیقه عمودی نگه دار که شیر از معده بیشترش خارج شده باشه

سوال های مرتبط

مامان ریحانه مامان ریحانه ۱۲ ماهگی