مادرا تیروعیدم ۶ هس قرمز زده چیکار کنم باید برم دکتر

۸ پاسخ

حتما باید دارو مصرف کنی
برو زود دکتر

باید لووتیروکسین بخوری البته برو دکتر بهت میگه چند باید بخوری

پیش پزشک خودت برو
دکتر غدد لازم نیست

مال منم مثل شما بود با دارو اومد پایین

بله عزیزم باید برید دکتر غدد که بهتون دارو بده

حتما باید دارو مصرف کنی بیاد زیر ۲

قشنگم من خودم از اول تیرویید گرفتم میدونم چی به چیه.
حتما برو ۶ بالاس.پیش دکتر غدد تا زودتر بیاد پایین.هرماه هم ازمایش بده

اره حتما باید بری دارو بده بهت

سوال های مرتبط

مامان جوجه طلایی🍒 مامان جوجه طلایی🍒 ۹ ماهگی
مامان مامان ارام مامان مامان ارام هفته سی‌وسوم بارداری