حتما باید دارو مصرف کنی
برو زود دکتر
باید لووتیروکسین بخوری البته برو دکتر بهت میگه چند باید بخوری
پیش پزشک خودت برو
دکتر غدد لازم نیست
مال منم مثل شما بود با دارو اومد پایین
بله عزیزم باید برید دکتر غدد که بهتون دارو بده
حتما باید دارو مصرف کنی بیاد زیر ۲
قشنگم من خودم از اول تیرویید گرفتم میدونم چی به چیه.
حتما برو ۶ بالاس.پیش دکتر غدد تا زودتر بیاد پایین.هرماه هم ازمایش بده
اره حتما باید بری دارو بده بهت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.