بر حسب وزن تولد وزنش خوبه
باید دوبرابر وزنش اولیش باشه الان
چه شیرخشکی میخوره مگه
دختر من ۴ماهگی۵۳۰۰بود ببلاک میدمش چون کولیک داشت روزا شیر خشک شبا شیر خودمو میدادم واکسن ۴ماهگی رو که زد شبا هم میدمش قبلا ۶۰تا میخورد کم کم ۷۰تا شد حالا ۸۰تا رو میخوره کاشکی تپلی شه وزن تولدش ۲۷۰۰بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.