مامانا دومپریدون برای رفلاکس خوبه؟

۴ پاسخ

من میدم برا رفلاکس

پر از عوارض هست. دکتر به من گفت اصلا نده

اره من میدم به بچم

زیاد حالب نیست بچه بی قرار میشه خیلی اذیت میشه ونباید مداوم ازش استفادع کرد کلا زیاد جالب نیست

سوال های مرتبط

مامان آلبالو🍒 مامان آلبالو🍒 ۱۴ ماهگی