دیروز تو داروخونه مرده بجش بغلش بود بالای یک سال بود نان گرفته بود بچش خیلی لاغر بود🫠🫠🫠فک کنم چاقی و لاغری به ژنه
سلام گلمحالتون خوبه دیشب اونجا رو زدن خوبین
عالیه
من کمکی میدم البته یکبار در روز اونم ۹۰ میل خوبه خدا رو شکر تپل شده بچم
من میدم عالیه
من اوایل نان میدادم عالی بود ...
من میدم. رفتم بهداشت برا یک پاهگی گفت نرمال وزن گرفته
من بیومیل پلاس میدم الحمدلله خیلی خوبه وزن گیریش
من دارم میدم ولی فعلا وزن کم گرفته
من اوایل میدادم وزن دهیش خوب بود
من میدم عالیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.