عزیزم شما عدد انتی چند بود که سلفری دادبن؟ انشاالله سلفری منم سالم باشه امروز انتی دادم عددش ۲.۳۲ بود
ای جانم همش سالمه
دقیقا مثل سلفری منه همه چی خوبه جنسیت هم دختر
برای منم اینجوریه جنسیت هم دختر نوشته
عزیزم کی ازمایش سلفری دادی؟چند روز بعد جوابش اومد؟
همچیخوبهخدا روشکرنینی دختره
هزینش چقد شد گلم؟
ب سلامتی نی نی سالمه و دختره مبارکت باشه
همه چی خوبه بچه هم دختره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.