خانما ازمایش سلفریم چطوره؟🥺

تصویر
۸ پاسخ

عزیزم شما عدد انتی چند بود که سلفری دادبن؟ انشاالله سلفری منم سالم باشه امروز انتی دادم عددش ۲.۳۲ بود

ای جانم همش سالمه

دقیقا مثل سلفری منه همه چی خوبه جنسیت هم دختر
برای منم اینجوریه جنسیت هم دختر نوشته

عزیزم کی ازمایش سلفری دادی؟چند روز بعد جوابش اومد؟

همچی‌خوبه‌خدا روشکر‌نینی دختره

هزینش چقد شد گلم؟

ب سلامتی نی نی سالمه و دختره مبارکت باشه

همه چی خوبه بچه هم دختره

سوال های مرتبط

مامان نیهان💕 مامان نیهان💕 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان پناه مامان پناه ۶ ماهگی
مامان نی نی👧🏻 مامان نی نی👧🏻 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان علی مامان علی ۷ ماهگی
مامان نفس مامان نفس هفته سی‌وششم بارداری
مامان 💙دوقلوها💙 مامان 💙دوقلوها💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجو مامان جوجو ۱ ماهگی
مامان نی نی👧🏻 مامان نی نی👧🏻 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان 🩵هامین🩵 مامان 🩵هامین🩵 ۵ ماهگی
مامان دخمل کوچولوم مامان دخمل کوچولوم هفته سی‌ویکم بارداری