سلام خانما جواب سلفریم چطوره؟

تصویر
۴ پاسخ

عزیزم چند روز بعد جوابش اومد؟

همه چیز خوبه
نینی هم دختره

خداروشکر خوبه همه چی

نتیجه NIPT خوبه
ریسک اختلالات کروموزومی اصلی پایینه
جنسیت جنین: دختر

خوبه گلم دخترم هست مبارکتون باشه

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۶ ماهگی
مامان نیهان💕 مامان نیهان💕 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان علی مامان علی ۷ ماهگی
مامان نفس مامان نفس هفته سی‌وششم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو ۱ ماهگی
مامان نی نی👧🏻 مامان نی نی👧🏻 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان طلا👼🏼🎀💗 مامان طلا👼🏼🎀💗 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان آرسام🩵آیلین💜 مامان آرسام🩵آیلین💜 ۲ ماهگی