پماد تتراسایکلین روی بخیه ام بزنم خوبه؟

۲ پاسخ

نه بخیه هاتو روزی دوبار بشور با صابونی که بهت داده یا شامپو بچه

مگه عفونت کرده بخیه‌هات؟؟

سوال های مرتبط