هیچی فقط بعد شستن با شامپو بچه با سشوار خشک کن و یه اسپری هست به چا بتادین روزی سه بار بزن عالیه عفونت نمیکنه
هیچی نمیزنن
حمام رفتنی با شامپو فیروز بشور بعد حمام سشوار بگیر خشک بشه عفونت نکنه همین
من چیزی نزدم
من ک هیچی نزدم با شامپو بچه شستمو سشوار زدم خودش خوب شد
من که هیچی نمیزنم فقط قرص آناهیل باید بخورم
بعد از ده روز رژودرم بزن
من از اول هیجی نزدم
من تتراسایکلین زدم
من از هفت روزگی زدم دکتر داده بود ی پماد گرون بود خیلی اما خیلی بهترم کرد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.