۶ پاسخ

من با شامپو ک میشستم
بعد سشوار میگرفتم خشک بشه
بعد اسپری نیواشا میزدم روش باز سشوار میگرفتم خشک بشه
الانم ک بخیه هارو کشیدم ترمیم کننده میزنم روش

هیچی فقط با امپو بچه بشور و با باد سشوار خشک کن

ھیچی ازروز دوم حمام كرظن باشامپوبچہ میشورم وخشک میکردم باسشوار

هیچی روزی دوبار با شامپو بچه بشور پانسمان کن

من عنبر نسا هم دود کردم زود جوش خورد و خیلی تاثیر داشت

چیزی نباید زد فقط بعد از ۳روز حموم ک رفتی با شامپو بچه رو بخیه رو میشوری بعد هم با سشوار سرد میگیری ک خشک بشه

سوال های مرتبط