۳ پاسخ

من یک ماه هرروز سرلاک حریره بادوم دارم روزی دو وعده .
کنارش غذا و فرنی ام درست کردم دادم بازم دخترم وزنش زیر خط نمودار .
اما همچنان دارم روزی دوبار میدم تا شاید نتیجه بگیرم

من روزی یه بار.شایدم دوباربعضی وقتا هردوسه روز
بستگی داره
من گردو وپسته آسیاب شده هم میریزم توش مقوی ترشه

عزیزم کلا چیز خوبی نیست، شکر داره فقط برای مواقع خیلی ضروری بده

سوال های مرتبط

مامان فاطمه مامان فاطمه هفته هجدهم بارداری
مامان فاطمه مامان فاطمه هفته هجدهم بارداری