۹ پاسخ

منم از زابل گرفتم براپسرم ولی خیلی بهش ندادم میگن چاق هم میکنه
اگه یبوست داشته،باشه بچه بااب ولرم مخلوط کنی یبوستش برطرف میشه اگع اسهال باشه بااب سردمخطوط کن بده اسهال خوب میشه اگرم نه اسهاله نه یبوست خالی بده بهش

من پسر اولم همیشه میدادم بهش

حتما مخصوصا همون زاهدان ،من اینجا ندیدم

از کجاباید خرید

عزیزم از کجا گرفتی میشه بگی ممنون میشم 🙏

شربت گرمچرپاکستانیه
میگن خیلی خوبه

ارع عالیه

وا این چیه دیگه

چی هست

سوال های مرتبط

مامان مهوا🌝💕 مامان مهوا🌝💕 ۱۶ ماهگی
مامان هانا و هلما مامان هانا و هلما ۸ ماهگی
مامان هانا و هلما مامان هانا و هلما ۸ ماهگی
مامان مه یاس🌼💗 مامان مه یاس🌼💗 ۱۳ ماهگی