من روز اول تو بیمارستان دادم دهنش گرفت دیگه فک نکنم الان بگیره .تا الان ندادی دیگه نده باز جدا کردن از پستونک یه جالش بزرگه
من دخترم از اول نگرفت الان بهش میدم میجو اصلا مک نمیرنه
من چهارماهگی گرف ارتودنسی بی بی اند
نه دیگ
اره دختر من ۷ماهگی گرفت
الان یکمی دیره دیگه فک نکنمعادت کنه بهش
از اول نگرفته؟؟
آره ولی یکم اذیت میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.