بچه هشت ماهه پستونک میگیره؟

۸ پاسخ

من روز اول تو بیمارستان دادم دهنش گرفت دیگه فک نکنم الان بگیره .تا الان ندادی دیگه نده باز جدا کردن از پستونک یه جالش بزرگه

من دخترم از اول نگرفت الان بهش میدم میجو اصلا مک نمیرنه

من چهارماهگی گرف ارتودنسی بی بی اند

نه دیگ

اره دختر من ۷ماهگی گرفت

الان یکمی دیره دیگه فک نکنم‌عادت کنه بهش

از اول نگرفته؟؟

آره ولی یکم اذیت میکنه

سوال های مرتبط

مامان آرتین مامان آرتین ۱ سالگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۷ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۱ سالگی
مامان دوقلو مامان دوقلو ۱۰ ماهگی
مامان پسرای خوشگلم💞 مامان پسرای خوشگلم💞 ۱ سالگی
مامان رایان مامان رایان ۱ سالگی
مامان قندعسل❤️🍼 مامان قندعسل❤️🍼 ۵ ماهگی
مامان Nafas🩷
🩷🩷 مامان Nafas🩷 🩷🩷 ۱۶ ماهگی
مامان جانان بانو مامان جانان بانو ۱۱ ماهگی
مامان سودا مامان سودا ۸ ماهگی