بزار ایشالله بعد جنگ برو بخر
من دیشب یکم لباس نوزادی گرفتم تا ببینم دیگه چی میشه گفتم یکم لباس داشته باشم محض اطمینان
منم نخریدم تا ببینم چخبر میشه بعد میخرم
منم داشتم شروعمیکردم به خریدن و نصف نیمه اینجوری شد یهو 🥲🥲
منم ☹️
دقیقا منم همینم..تا میخام یکم خوش حال باشم یکم ذوق کنم یکم از اولین تجربه مادر بودنملذت ببرم یاد تمام مادرهای جاوید نام هامون میفتم اشکام سرازیر میشه..تمام اون صحنه ها صداها مدام جلو چشمامه..میخام با پسرم صحبت کنم یاد اون مامان های بیچاره ای میفتم ک ی روزی اوناهم مثلما ذوق داشتن با هزارتا امید و آرزو بچه هاشونو بزرگ کردن..
تو بدترین روزهای تاریخ داریم قشنگ ترین روزای زندگیمونو میگذرونیم😔😔
اوو هنوز کلی وقت هست من خودم میخوام هفت ماهگی تازه شروع کنم
منم🥺 فعلا دست نگه داشتم تا ببینیم چی میشه این اوضاع
اشکال نداره خودتو ناراحت نکن وقت زیاده من تازه ی هفتس رفتم خریدم
ایشالا اوضاع درست میشه میری میخری
من خریدم تموم شد 😂
هنوز زوده مامانی وقت هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.