مامانا لطفا جواب بدین
#شیرخشک
#رفلاکس
#مای بی بی

تصویر
۴ پاسخ

هر جوری که حالت خوب میشه انجام بدع
من امروز کمد های و لباس هامو ریختم بیرون و نزدیک دوتا پلاستیک بزرگ لباس اضاف داشتم و میخام بدم به نیازمندان و از این کار خیلیی حس خوب و سبکی دارم

البته من هرسال دم عید همین کارو میکنم

به نظرم کاراتو شروع کن ، هم حال و هوات عوض میشه و حواست پرت میشه هم کارات انجام میشه، من خودم انجام دادم،البته اومدن کمکم.آخه ما که کاری از دستمون بر نمیاد برای این اوضاع

اخ ک الهی شرایط سریع خوب بشه راحت بخابیم راحت کارامونو بکنیم هچییی اطلاعی ندارم بخدااا فقط اروزمه تموم شه

حس و حالت رو نگاه کن. تو این شرایط فقط آرامشت مهمه. اگه کار خونه آرومت میکنه انجام بده اگه نه اعصابتو خورد میکنه انجام نده

سوال های مرتبط

مامان مهرسانا مامان مهرسانا ۱۳ ماهگی
مامان مهرسانا مامان مهرسانا ۱۳ ماهگی