۷ پاسخ

من مهرماه زایمان کردم سزارين بودم با بیمه تامین اجتماعی هزینه بیمارستان و اتاق خصوصی شد 30 تومن 25 تومن پمپ درد نگرفتم میگفتن خیلی خوب نیس در مجموع راضی بودم مرتب میومدن رسیدگی میکردن فقط اتاق هاش شیک و نیس قدیمیه ولی خیلی تمیزه مرتب نظافت میشد

مهر هم اگر کسی سزارین شده بگه چطوری بوده راضی بودید ؟😬

شما دکترتون کیه عزیزم؟؟

منم انتخابم بیمارستان مادره ولی اون طرف سال میفته زایمانم فک کنم خیلی افزایش قیمت داشته باشه... چون بیمه ی من که سلامته ..اینور سال ۲۵ تومن پول بیمارستانه ۱۰ تومنه دستمزد دکترمه ۴ تومن ماماهمراهه بی حسی هم که فک کنم ۴،۵ تومن باشه...البته همه ی اینا اینطرف سال این قیمت به احتمال زیاد بعد از عید میره بالا قیمتا🥺

اره من ۳آذر سزارین اجباری بودم
خیلی راضی بودم ۴۰تومن شد
۳۰ تومن بیمه داد۱۰تومن خودمون

من امروز رفتم کمسیون قبول نکرد واسه سزارین خیلی ناراحتم وحشت دارم ازطبیعی بچه اولم طبیعی بودم خیلی اذیت شدم

من انشالله ۲فروردین
۳۰ تومن بیمارستان
۵ تومن اتاق عمل
۳ تومن پمپ درد

سوال های مرتبط