۱۲ پاسخ

ای گفتی😁😂😂😂

منم واقعا تنها ترس وقتی زایمان می‌کنی همین که دنیا میاد یادت نره چقدر دردکشیدی بعد بقیه میگفتن چقدر اذیت می‌کنه شب تا صبح بیدار میمونی بچه نمی‌خوابه اما وقتی بچم‌دنیا اومد وای آروم گریه نمی‌کرد اصلا نفهمیدم کی بزرگ شد خیلی بچه خوبی بود خداکنه همه مادرا بچه هاشون خوب باشه

صبح گذاشتمش رو تخت که برم بخوابونمش رفتم یه کاری انجام بدم بیام اومدم دیدم خودش از بالش سر خورده خوابیده اونقدر قربون صدقه اش رفتم اونقدر از خدا تشکر کردم که اینو بع من داده خدا انشالله بع همه بده همه طعمشو بچشن

منممممم🤣🤣🤣البته خدایی همسرم خیلی همکاری میکنه🥲

من وقتی بچم خابه 😂ب مادری علاقمند میشم

😂😂😂😂

بخدا اگه میدونستم شوهرم قرار نیس بچه نگه نداره بزنه زیر اصلا و ابدا حامله میشدم

وقتشه گول بخوری و بعدیو اقدام کنی 😂

دخترمن دیشب 11خوابید 3بلندشد دوباره خوابید 6بیدارشد چقدر خوشحال شدم که آروم شده الان از ساعت 10صب بیداره هرکارمیکنم نمیخوابه😶😶

منم تا الان خداروشکر آرومه میگن چون زردی داره بخاطر اونه همش میخوابه بنظرتون درسته ؟؟

😂من دیگه علاقمو از دس دادم

😂😂😂

سوال های مرتبط

مامان 𝑹𝒂𝒅𝒎𝒂𝒏 مامان 𝑹𝒂𝒅𝒎𝒂𝒏 ۷ ماهگی