خانوما صبحانه فاموتیدین 40 خوردم امشب میتونم بخورم یکی دیگه؟؟ترش میکنم

۲ پاسخ

پنتوپرازول یا لانزو بخور

فاموتیدین واسه درد معده ست واسه اسید معده خیلی تاثیر نداره

به من گفته بود روزی یدونه زیاد اثر نمیکرد
بعد عوض کرد جاش لانزو داد این بهتره

سوال های مرتبط

مامان نگاه و نفس مامان نگاه و نفس ۷ ماهگی
مامان شاهان💙🐦🌈 مامان شاهان💙🐦🌈 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان دخترم🎀 مامان دخترم🎀 هفته سی‌ویکم بارداری