🤣🤣انگار قانون شیرخشکه من یه مدت کمکی میدادم اول نان دادم نان معمولی میگفتن فراوونه و خوبه دیدم نان نیست بعد دکترش گفت ببلاک بده هرداروخونه ای میرفتی ببلاک بودا بعدش ببلاک گیر نمیومد بعدش میخواستم اپتامیل بدم دیدم همه میگن کمیابه
تهران شیرخشک نیست اصلا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.