۵ پاسخ

ماینوکسیدل اصلا خوب نیست تا وقتی استفاده کنی خوبه نمیریزه موهات ولی قطعش کنی دوباره ریزش میگیری

عزیزم مارک ماینوکسیدیلت چی هست؟

قربونت عزیزم
منم ب پیشنهاد خودت رفتم گرفتم دو درصدشو یکم بهتر شد باز باید برم بگیرم هنوز وقت نکردم 👌🏻😅

ار چند ماهگی شروع به ریزش گرد؟

تشکر بانو،بابت مهربانیت🤩😘

سوال های مرتبط