من ۸ ماهه اقدامم🌝 هنوز مامان نشدم
۹ماه طول کشید
یسال و چهار ماه ولی هنوز خبری نیست🥲🥲
دوسال خودمون اقدام کردیم دوماهم تحت نظر پزشک
۵ماه
من۳سال اقدامم
ولی الان چندماه ببخیال شدم
من یسال و هشت ماه 🥲
انشالله قسمتت بشه بزودی 🫶💋
من ۵ ماه
من یکسال دقیق
استرس نداشته باش عزیزم پیاده روی کن
سبک زندگی سالم و اگه میتونی حذف قند مصنوعی
دوسال اقدامم چهارشنبه iui میکنم
من۸ماه
یکسال🥲
دوسال
یکسال و هنوز بیخبر
سلام گلم من۲ سال و نیم
۱۰ماه مشکلمم فولیکول ریز بود که هم خودمو هم شوهرمو ب گرمی بستم سر ی ماه خداروشکر باردار شدم
۴ سال
پسرم ۱ سال و نیم این یکی ۲ سال ، هردوتا بدون دارو بودن فقط فولیک اسید و ویتامین د ۳ میخوردم
دوسال دوماه
سلام مامانای قشنگم
گروه زدیم تو روبیکا واسه اقدامی ها و بچه دارا. دوست داشتین بیاین از اطلاعات همه دیگه استفاده کنیم ❤️💋
آیدیم تو روبیکا
@Mahdiar_8519
#فرزند پروی
#گهواره
#بچه
من که عزیزم ۲ ماه اقدامم هنوز خبری نیست
۲ سال و ۶ ماه
ی سال چند ماه اقدامم بدون هیچ مشکلی ولی نمیشه🥲💔
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.