مامانا دارم میرم سونوگرافی دعا کنین نی نیم خوب باشه

۳ پاسخ

مرسی عزیزم خداروشکرهمه چی خوب بود جنسیت هم گفت مشخص نیس احتمالا دختره

خوش خبر باشی چیشد

الهی با خبر خوش برگردی

سوال های مرتبط