شیر خشک بی خوابی

تصویر
۱۲ پاسخ

بااجازه ی دوست عزیز🙏🏻🌹
🦋آتلیه رستا🦋
🌈با انواع تم های متنوع و طبیعی🌈
🔥فقط با ۵۰تومن🔥
عکس رو تحویل بگیر درصورت رضایت پول رو واریزکن🤷‍♀
به آیدیم توروبیکا یا ایتا پیام بده بیارمت توکانال👈@aazzhhz
راستی اگه ۲۰نفرو وارد کانال کنی یه ادیت رایگان مهمون منی با هرتمی خودت بخوای😱😃

اره ما یک بودیم امروز گرفتیم

بله خرید کردم

برا کسایی ک آخرش 3 هست کی میریزن

مگه دهک بندی نیست؟

ب ما گفت موجودی صفرع🤦‍♀️
ماه اول نریختن برامون اعتراض زدیم ماه بعد دوتاشو باهم خریدیم
این ماهم ک اینحوری شده باز کدملی همسرمم اخرش ۲ هست

مگه به رقم آخر کد ملی؟ مگه به دهک نیست؟

مگه بر اساس دهک بندی نبود؟

چرا از تاپیک تون دوباره عکس میگیرن میزارین

ما یک بود امروز خرید کردم

آره گلم

آخرین عددش اگه دو هست از دیروز شروع شده گلم

سوال های مرتبط

مامان آنیسا🐣💖 مامان آنیسا🐣💖 ۱۳ ماهگی
مامان آنیسا🐣💖 مامان آنیسا🐣💖 ۱۳ ماهگی
مامان آنیسا🐣💖 مامان آنیسا🐣💖 ۱۳ ماهگی
مامان مهرسانا مامان مهرسانا ۱۳ ماهگی