۴ پاسخ

منم از اون آهن استفاده میکنم دکترت کیه عزیزم همشهری هستیم

یونی بون وپرگمام واهن هرروز یدونه میخورم

اهن و بعد شام باید هر روز بخوریی

اکه غذا خوب نمیخوری اشتها نداری هر روز هم میتونی مولتی ویتامین بخوری اما اگه غذات خوبه یا تپل هستی یه روز درمیان بخور اما آهن باید هر روز بخوری

سوال های مرتبط

مامان آیسا و دوقلوها مامان آیسا و دوقلوها هفته بیست‌وششم بارداری