۷ پاسخ

الرژی ب پروتیین گاوی داره لپ های دختر منم دقیقاااااااااااا همینه دقیقا همینطوری ی تیکه گرد قرمز و انگار سفت‌. نگران نباش موقته الرژیش برطرف بشه درست میشع. دکتر ب من گفت اگه خیلی رو مخته پماد هیدروکورتیزون ضعیفه مناسب بچه است دو سه روز روزی دوبار بزنی میره منم میزنم میره اما باز برمیگرده ی هفته بعد

پسرم دقیقا همینجوری بود سفت دگه کرم نرم کننده زدم خوب شد

بتامتازون بزن بهش خوب میشه

اگزما هست من پسرم میره و میاد یه بار قرمز میشه یه بار کلا اثری نداره

منم پسرم صورتش خیلی وقت‌بود ایطوری بود از جای بوس‌شد اگزما اصلا نمی‌رفت با پماد هیدروکورتیزونم خوب نشد.پماد ترکیبی کلوتریمازول‌بتامتازون داشتم یبار زدم خوب شد

واای پسر منم همینه دوهفته خوب نمیشه هرچی میزنم

حساسیته

سوال های مرتبط

مامان ♥️🪽ꫝꪖsᴛɪ🪽♥️ مامان ♥️🪽ꫝꪖsᴛɪ🪽♥️ ۱۱ ماهگی
مامان قلمبه مامان قلمبه ۱۰ ماهگی
مامان نی نی خوشگله🩷 مامان نی نی خوشگله🩷 ۹ ماهگی