من دخترم ۳۸هفته چهار روز بدنیا اومد ۲۳۰۰بود وزنش 😂
سالم باشه بعدش تپل میشه عزیزم
من دخترم ۳۷ هفته یک روز با وزن ۲۴۵۰ به دنیا امد😂😂😂برو خداروشکر کن هنوز وقت هست وزن میگیره
بعدا کم کم خودشون تپل میشن
خوبه بابا پسر من دنیا اومدنی ۲۹۰۰ بود
نبابا تا ۳۸ هفته میرسه ۲۹۰۰ اصلا فکرشو نکن
آجیل و بستنی و آب پرتقال بخور
تا دوهفته دیگه به خودت برسی ۳ کیلو میشه
مال من38هفته و 3روز دنیا اومد
3روز بعدش تو بهداشت2600بود تازه الان داره کم کم وزن میگیره
نه خیلی خوبه
نه بابا عالیه چیه بچه چاق و گنده اصلا خوب نیست وزن بچه بین ۳ تا ۳نیم خوبه و اندازس بیشترش بده
نه خوبه که🤔تا ۳۸هفته ۳کیلو میشه
دختر من ۳۶هفته ۲۳۸۱بود ۳۸هفته و ۴روز بدنیا اومد۳۱۵۰بودش
بستنی و شیرموز زیاد خوردم😐
سلام نه بابا خیلی خوبه بچه منم همین بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.