۷ پاسخ

من تا ۵ روز خم راه میرفتم اونم از ترسم راه میشه رفت کارارم میشه کرد . ولی بعد ۱۰ روز که بخیتو بکشی راحت تر میشی . درد دارها ولی نه اونجوری که فکر کنی . بعد شکم بی حسه چیزی حس نمیکنی .

فقط دو سه روز خوابیدم بعدش پاشدم کلا

دیگه یک هفته بعدش خیلی خوبی
ولی خب بازم یه چیزایی رو باید رعایت کنی
من خودم تا دستما به اب میزدم استخونام درد میکرد
حموم میرفتم درد میکرد بدنم

بستگی بخ بدن خودت داره بعضیا از روز پنجم بلند میشن بعضیا بعد ۱۰ روز ، ولی تا وقتی بخیه داری راه رفتن اینا سخته

من روز دوم دیگه پاشدم راه رفتم. هرچی راه بری بهتره

خواهرم سه روز اوکی اوکی بود

فرداش

سوال های مرتبط

مامان روژدا🤎🐻🍩 مامان روژدا🤎🐻🍩 روزهای ابتدایی تولد