هستش اونی که نوشته Beta_HCG
تیتر بتا ننوشته فقط نوشته بالای۲۰۰ هست
فک کنم چون تیتر نیست ازمایش بتا معمولیه فقط تا ۲۰۰ نشون میده
زده بالاتر از ۲۰۰
بالای دویست مثبته عزیزم
دوستم بتا داد مث شما ک زده بالا ۲۰۰ برا اون زده بود بالا ۴۰۰ بهش گفتیم تیتر بتا بده اینبار...رف داد ۹۷هزار بود😂😂😂
۲۰۰ مثبته
بالای 200تاست
نوشته اخرش بتا۲۰۰
۲۰۰ عه
سلام ۲۰۰فکر کنم
بیشتر از 200
نوشته بالاتر از 200 ، دقیق ننوشته ک چنده
چن روز تاخیری
200هس فک کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.