سلام دخترا عدد بتای من چنده من متوجه نمیشم یا توی این نیست
میشه بگین

تصویر
۱۴ پاسخ

هستش اونی که نوشته Beta_HCG

تیتر بتا ننوشته فقط نوشته بالای۲۰۰ هست

فک کنم چون تیتر نیست ازمایش بتا معمولیه فقط تا ۲۰۰ نشون میده

زده بالاتر از ۲۰۰
بالای دویست مثبته عزیزم

دوستم بتا داد مث شما ک زده بالا ۲۰۰ برا اون زده بود بالا ۴۰۰ بهش گفتیم تیتر بتا بده اینبار...رف داد ۹۷هزار بود😂😂😂

۲۰۰ مثبته

بالای 200تاست

نوشته اخرش بتا۲۰۰

۲۰۰ عه

سلام ۲۰۰فکر کنم

بیشتر از 200

نوشته بالاتر از 200 ، دقیق ننوشته ک چنده

چن روز تاخیری

200هس فک کنم

سوال های مرتبط

مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان علی اکبر💙🩵 مامان علی اکبر💙🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان آوا و آیدا ❤️ مامان آوا و آیدا ❤️ ۵ ماهگی
مامان مامان توت فرنگی مامان مامان توت فرنگی هفته بیست‌وپنجم بارداری